Cataclysm
Moderators: Zmokey, Tovi, fanto
- Estios
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- fanto
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- Shareel
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World of Warcraft turns six on November 23rd, 2010! It’s been a truly incredible six years, and we’d like to thank you all for joining us on this momentous occasion. To celebrate, players that log into the game between the dates of November 30th and December 14th will receive a feat of strength added to their Achievements. We look forward to another great year ahead and many more to come!
“Das Problem hat, wenn überhaupt, lediglich in der Praxis Relevanz.”
- Shareel
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Ich finds Klasse. Das Ganze sollte auch helfen das die Imbalanced Servers nicht noch weiter in Schieflage geraten.In patch 4.0.3, Wintergrasp queuing was changed so that each battle attempts to match the factions at a 1-to-1 ratio. This is the exact system being used for Tol Barad in Cataclysm. While we understand that this inflates queue times for factions which are vastly overpopulated on select realms, we prefer this system over using Tenacity. In addition, the new system at least encourages playing on a faction that's better balanced against the opposing faction. With the old Wintergrasp functionality, players were almost encouraged to be on an overpopulated faction, further contributing to realm balance issues.
That said, we'll review realms with significant faction imbalances on a case-by-case basis in the event we need to take further action.
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- Nairian
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Ich bin sicher, Nacht hat nur noch nichts dazu geschrieben, weil er gerade dabei ist, seine über die Jahre gesammelten Daten zu dem Thema zusammenzufassen und mit bunten Grafiken zu versehen, die dann endlich auch den letzten Zweifel daran ausräumen werden, dass die Horde im PvP sowieso immer gewinnt. Immer.ist auch gar nicht noetig.
- fanto
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Auch die Horde ist so doof und versucht desöfteren ein 1vs1 gg. einen Allispieler mit 7 Buffs zu provozieren, indem sie extra hinterherläuft, um dann am 2. Tick eines Dots zu verenden. Das find ich nicht gerade schlau.
Nur um mal wieder das ewige Vorurteil von besseren oder schlechteren Spielern irgendeiner Fraktion in Frage zu stellen.
Nur um mal wieder das ewige Vorurteil von besseren oder schlechteren Spielern irgendeiner Fraktion in Frage zu stellen.
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GamonaPatch 4.0.3a - Aside from content, also included in the upcoming patch are several class balance changes and bug fixes. Due to several talent revisions for select classes, druids, paladins, priests, and shaman will have their talent trees reset.
Experience required to gain levels 71 through 80 is being reduced by 20%.
You'll also get the Cataclysm introductory cinematic and new login screen.
- Nairian
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Ich wollte damit sicher niemandem auf den Fuss treten, aber die Wins in Wintergrasp sind halt auch nicht immer nur der Ueberzahl der Horde zuzuschreiben. Gute und schlechte PvPler gibt's natuerlich hier und dort - diese Aenderung als Autowin aufzufassen waere aber toericht. Aber genau das werden einige tun Mehr wollte ich damit gar nicht sagen.
- Cov
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